Online fizetést szeretnél az oldaladra, de nem tudod, melyiket válaszd? Segítek!

Bejegyzés dátuma:
2020-11-07

Az elmúlt tíz évben sok szolgáltatóval volt dolgom, és rengeteg felesleges kört futottam: volt nagy csalódás, és ennek az ellenkezője is. Egy dolgot megfogadtam, mielőtt bárkinek bármit ajánlanék, saját magam próbálom ki. Kizárólag olyan szolgáltatót ajánlok, akit én saját magam is igénybe vennék. 

Fontos elmondanom, hogy ezt teljesen függetlenül teszem és nem befolyásol senki, nem kapok jutalékot senkitől sem, és ami a legfontosabb: nem is fogadok el, hogy cserébe kedvezőbb szolgáltatóként tüntessem fel, mint amilyen valójában. 

Az elmúlt 10 évben gyökeresen megváltozott a piac helyzete. Jól emlékszem, volt olyan, hogy heteket kellett várnom egy email válaszra, de akadt rekorder is, aki közel fél év után válaszolt. Akadt olyan is, aki csak telefonos megkeresésre válaszolt. Ennél csak az volt kellemesebb, amikor szimplán nem válaszoltak. Kellemetlenebb az, amikor nem a feltételeknek megfelelően szolgálták ki az ügyfelet, ilyen is volt. Továbbá kaptam olyan ígéreteket, amelyeknek a fele sem valósult meg.

Sok esetben láttam, hogy egy adott projekt a rossz döntések miatt bukott meg vagy késett jelentősen a tervezetthez képest. Egy ajánlással vagy véleménnyel több hetet vagy akár hónapot, és feleslegesen elfecsérelt időt és pénzt lehet megspórolni.

Az igaz barátot a bajban ismered fel, ez igaz a szolgáltatókra is. Az ügyfélszolgálat reagálása, hozzáállása döntő tényező. Partnerként viszonyulnak hozzád, és segítenek, ha kérdésed, problémád merül fel? Számíthatsz rájuk, miközben az online üzleted építed? 

Amit összességében el tudok mondani, hogy senki ne hallgasson csak és kizárólag a reklámokra, különböző médiumokon megjelenő hirdetésekre, és az értékesítők által előadott jól hangzó szövegekre.

A jövőben továbbra is figyelem a piacot, és kipróbálom a szolgáltatókat. Pénze nem mindenkinek, de pénzügye egészen biztosan van.

Szeretnék hozzájárulni, hogy a megszerzett tapasztalataimmal még több pénz és megtakarított idő maradjon az ügyfeleknél, illetve minél több sikeres projektet hajtsanak végre.

A következő szolgáltatókkal szereztem jó és rossz tapasztalatokat az elmúlt évtizedben:

Amennyiben internetes oldaladon a bankkártya elfogadást tervezed, és bizonytalan vagy, keress bizalommal. Egy előre egyeztetett időpontban állok a rendelkezésedre online.

Időpont foglalás