Kiszolgálón elakadt levelek letöltése

A mai napon érdekes hibával találtam szembe magam. Egy Macintosh gépen a mail program nem töltötte le a leveleket a pop3 kiszolgálóról. Először azt hittem magával a kliens mail alkalmazással van a probléma. Mindent megpróbáltam és nem járt sikerrel. Ezután feltettem a Mozilla Thunderbird klienst. A levelek letöltésénél a képembe vágott egy érdekes hibaüzenetet, amit eddig még nem láttam és nem történt semmi, a letöltés elakadt. Webmailen bejelentkeztem és a következő hibaüzenet fogadott:  Ismeretlen válasz az IMAP szervertől: 1.* OK Message 119 no longer exists. Úgy tűnt, hogy olyan levélre hivatkozik, ami nem található és ezért maga a levéltöltési folyamat is leállt de közben az újabbak pedig érkeztek továbbra is a szerverre.

Sokmindennel probálkoztam de a következő megoldás vezetett sikerre:

Konzolon telnettel bejelentkeztem a mail szerverre a 110 -es porton:

telnet mailszerverneve.hu 110

majd beírtam: user usernév,

pass ****** (a password) és

kitöröltem a 119-es levelet : dele 119

majd kiléptem: quit

Ezután sikerült letöltenem a macintosh Mail programmal az elakadt leveleket.


Tanulság: Amikor azt hiszed minden rendben, akkor fog valami olyasmi történni, amire nem számítottál. Készülj fel mindenre amire lehet !

Digg This
Reddit This
Stumble Now!
Buzz This
Vote on DZone
Share on Facebook
Bookmark this on Delicious
Kick It on DotNetKicks.com
Shout it
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter


A bejegyzés kategóriája:Apple Macintosh, Elektronikus levél and tagged . Vedd fel a kedvencek közé: link. Szólj hozzá vagy hagyj egy trackback-et:Trackback URL.

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez Be kell jelentkezni