Elektronikus kereskedelem roadshow

2010 április 22-én tartották az elektronikus kereskedelmi konferenciát, amelyet a szek.org rendezett a Budapesti Gazdasági Főiskola klubtermében. Előzetesen már a meghirdetett esemény előtt több héttel regisztráltam a facebook-on keresztül, mivel számos érdekes témát találtam közötte. A pontos létszámot sajnos nem tudom de 70-80 fő lehetett a megjelentek száma. Ezek közül sokan most tervezik a saját webáruházuk megnyitását, míg mások már rendelkeztek némi tapasztalattal. Különösen tetszett, hogy a gyakorlati megvalósítás volt a középpontban és az életben felmerülő valós problémákat jártunk körbe.

A regisztrációt követően Dr. Hidasi Judit, a főiskola dékánja mondott egy bevezetőt, ahol megemlítette, hogy külön képzést is fognak indítani, ami az elektronikus kereskedelemről fog szólni. Majd Csáki Zoltán (Center.hu) a Szek.org történetéről, működéséről tartott beszámolót. Az előadás sorozat egészen 18:00 -ig tartott és egy áttekintő képet kaptam egy webáruház működéséről, a szükséges ismeretekről és kompetenciákról. Fejlesztőként fontosnak tartom, hogy átfogó képet kaphassak a szükséges ismeretekről, felmerülő igényekről. Különösen fontosnak tartom, hogy megismerhessem az érdekcsoportok látásmódját.

Voltak olyan területek, amelyek számomra nem szolgáltak többlet ismereteket, mivel eddig is ezzel foglalkoztam de számos előadást érdekesnek tartottam és sok új információval szolgált számomra. Például Stygár László Úr előadása(számlázz.hu), ami az elektronikus számlázásról szólt vagy Kis Gergely (GKIeNET) Úr statisztikai megállapításai a piacra vonatkozóan. Szintén tanulságos volt az eladással és webergonómiával kapcsolatos tudnivalók is. Alaptörvények és a sikeres webáruház elindításához, működtetéséhez nélkülözhetetlen információk hangoztak el. Az előadások után tartott kerekasztal beszélgetés 3 vendége gyakorlati tapasztalatait osztotta meg a hallgatósággal. Előtte Starcz Ákos a Bookline.hu vezérigazgatója rendkívül izgalmas beszámolójában elmesélte, hogyan lettek az egyik legsikeresebb online webáruház működtetői és milyen lehetőségeket használnak fel és fognak felhasználni ennek érdekében a továbbiakban.

Örülök, hogy hallgatója lehettem a roadshow budapesti állomásának és örülök annak, hogy ráleltem erre a hasznos rendezvényre, köszönöm az előadóknak.

Digg This
Reddit This
Stumble Now!
Buzz This
Vote on DZone
Share on Facebook
Bookmark this on Delicious
Kick It on DotNetKicks.com
Shout it
Share on LinkedIn
Bookmark this on Technorati
Post on Twitter


A bejegyzés kategóriája:Webáruház and tagged . Vedd fel a kedvencek közé: link. Szólj hozzá vagy hagyj egy trackback-et:Trackback URL.

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez Be kell jelentkezni